مثل يك زنجير...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
جمعه 28 آذر 1393برچسب:, :: 23:28 ::  نويسنده : reza

 

 مثل يك زنجيري كه صد سال زير برف و باران مي ماند


ولي ازهم جدا نميشه"

 

اميد وارهستم كه بمانيم بميريم ولي ازهم جدا نشويم


Mesel Yaak Zanjer Ki Saad Saal Zeer Barf Wa Baran Memanad

Wali az Ham Juda Namesha

Omeed Waar Astam Ki Bemanim Bemerem Wali Az Ham Juda Nashawim



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

گیتی
ساعت20:12---12 دی 1393
پُـر کِـه شُـدی داد بِـزَن.. جـیـغ بِـکِـش

جـیـگَـرِ ایـن دُنـیـارو بِـه سـیـخ بِـکِـشـ

سَـنـگِ گُـنـدِه بَـردار پَـرت کُـن سَـمـتِ فَردات

خَـنـدِه کُـن بِـه دَردات ..زنـدِه شـو لـا اَمـواتـ

نَـه مِـثـل مَـن یِـه مُـردِه


shadi
ساعت17:47---4 دی 1393
می پوشانم دلتنگی ام را با بستری از کلمات

اما باز کسی در دلم تو را صدا می زند


پردیس
ساعت14:02---4 دی 1393
ولی شدیم

تانیا
ساعت17:25---2 دی 1393


☜دلم ☞↩کسی ↪رو میخواد
که ♥دلش❥ جز✘ من ✔
♕کسی♛ رو
✘✘نخـــــــــــــــواد✘✘


نازی
ساعت11:32---29 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی reza ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان